niedziela, 29 grudnia 2013

Prolog

Świat nie jest takim jakim go postrzegasz. On nie jest zwykłym i nudnym miejscem, na którym jest życie. Bo widzisz.. o dar życia trzeba dbać, ale nawet to nie wystarczy by przetrwać. Do tego potrzebujesz czegoś jeszcze - pomocy, ale nie takiej zwyczajnej ludzkiej. Zastanawiasz się teraz o czym mówię, prawda? Do czego dążę? Zdradzę Ci tajemnicę, o której powiedzieć nie możesz nikomu. Zrozumiałeś? To teraz czytaj uważnie. Istnieje świat ukryty wewnątrz naszego. Nie jest on pięknym i kolorowym miejscem. Według mnie słowo "świat" ma trzy znaczenia. Pierwsze z nich to niebo, drugie ludzkość, a trzecie piekło. Możliwe, że mi teraz nie uwierzysz, ale wszystko o czym słyszałeś anioły, potwory, demony, legendy opowiadane przy ogniskach to wszystko jest prawdą. W każdej legendzie jest troszkę prawdy. Istnieją istoty o ogromnej mocy, tak potężnej, że wystarczyłoby jedno pstryknięcie palcem, aby Twoje całe życie zostało zniszczone w ciągu jednej sekundy. Każdego dnia żyjesz własnym życiem, zwyczajnym, normalnym. Nie zwracasz uwagi na drobne szczegóły, które mogą zaważyć nad Twoją przyszłością. Skąd to wszystko wiem? Ja wiem więcej niż Ci się wydaje. Ja widzę to czego Ty nie jesteś w stanie zobaczyć. Potrafię robić rzeczy, o których Ci się nie śniło. Na imię mam Florence i jakiś czas temu myślałam, że jestem prostą nastolatką z milionami problemów, ale to się zmieniło za sprawą jednej rozmowy. W ciągu kilku godzin ze zwykłej Florence stałam się kimś, w kogo istnienie nie wierzyłam. Jestem stróżem, aniołem stróżem. Moim zadaniem jest ochrona ludzi, ochrona ich przed złem, przed demonami, które mogą przybierać różne postacie nawet ludzkie. W moim świecie toczy się ciągła walka pomiędzy dobrem, a złem. A Ty po której stronie staniesz?



***
Cześć! :3
Zaczynam pisać nowe opowiadanie, tym razem nieco inne od moich poprzednich. 
Może od razu wprowadzę pewne zasady.
1. Wy komentujecie ja dodaję rozdział.
2. Jeśli chcesz być informowany o nowych rozdziałach napisz komentarz w zakładce "Informowani".
3. Jakiekolwiek pytania kierujcie tutaj - @Biebsakamylifee
  ♥ To chyba tyle :)

30 komentarzy:

  1. super prolog ,zapowiada się bardzo ciekawie :) xx

    OdpowiedzUsuń
  2. nsjdjd
    Boże, jaki prolog!
    Jakbym czytała jakiś światowy bestseller. *.*
    Już się nie mogę doczekać, pierwszego rozdziału!
    ♥♥♥♥♥


    Twoja @niarrlozaim

    OdpowiedzUsuń
  3. Uhuhuhuhuhu kurze to jest zajebiste!
    Boże ten prolog do mnie tak jakby przemówił. :D

    Super Prolog aby tak dalej :D x

    Twój aniołek, ale nie mogę Ci zdradzić kim jestem.Dam Ci podpowiedzi znasz mnie + jesteś jedną osobą która tyle o mnie wie.


    Do zobaczenia do pierwszego rozdziału.

    OdpowiedzUsuń
  4. Woow! Trochę przypomina mi to historie Darów Anioła, ale myślę, że to złudzenie tylko, bo uwielbiam tamtą historie :D Już nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału! Pisz szybko skarbie ;*
    @Dagmara_171

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny prolog!
    Już chcę wiedzieć co będzie dalej!
    Jeszcze na pewno zobaczysz ode mnie nie jeden komentarz!
    Kat xx.
    finally-i-find-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się ciekawie...
    @Irydda
    http://black-white-and-grey-angels.blogspot.com/
    http://through-the-dark-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. zapowiada się fajnie
    będzie ratowała harrego :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny prolog *_* Czekam na pierwszy rozdział @herorawr

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny prolog :) ciekawa jestem co będzie dalej, czekam na 1 rozdział c:

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudo ! xx Czekam na więcej !♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Dopiero prolog, ale masz fajny styl pisania ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie się zaczyna, lubię historie nie z tego świata. Po przeczytaniu książki ,,Szeptem" Uwielbiam czytać o Aniołach więc, cieszę się, że wybrałaś właśnie taką historię :)
    Czekam z niecierpliwością na pierwszy rozdział :)
    Pozdrawiam :*
    @EvelineSmithblo

    OdpowiedzUsuń
  13. Bałam sie jak to czytałam, ciarki normalnie, ale bardzo fajnie zaczęto xD ile ty masz z polskiego? Podoba mi sie jak dobierasz do siebie słowa ;d fajnie xx @Paulaa9999

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapowiada sie genialnie! Dzieki za informacje ;) czekam na rozdzial! :) xx @klaudia_0304

    OdpowiedzUsuń
  15. Już mi się podoba.
    Ciekawe.
    @JustinePayne81

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny prolog. Bardzo ciekawyu. Będę na perwno czytać. Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  17. Super się zapowiada. Ze zniecierpliwieniem czekam na rozdziały ;) Proszę informuj mnie o nich ---> @1Directionerka1 xx

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawa zapowiedź już nie mogę doczekać sie pierwszego rozdziału :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapowiada się świetnie! Czekam na ciąg dalszy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zapowiada się ciekawie:) @Jaqueline8710

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie się zapowiada! ;)
    Coś czuje, że to opowiadanie będzie inne niż typowe ff. Nie mogę się doczekać dlaszych części, strasznie zaciekawiłaś mnie tym prologiem fdjdgskaklh *-*
    Kocham Cię i życzę weny <3
    @ahmyHazz

    OdpowiedzUsuń
  22. Czekam na pierwszy rozdział :)
    Xoxo @JustynaJanik3

    OdpowiedzUsuń
  23. Cześć skarbie :) zmieniłam nazwę z @fajna20 na @ShowMeDreamBaby Mozesz mnie informować?? Kocham cie. xx

    OdpowiedzUsuń
  24. woah . zapowiada sie bardzo ciekawie xx czekam na rozd ♡
    @xx_sweetie

    OdpowiedzUsuń
  25. Zajebisty prolog !! taki mroczny *-* ale fajny xd daj już nowy rozdział błagam ♡♡♡♡♡ @DariaD9

    OdpowiedzUsuń
  26. Zajebisty prolog !! taki mroczny *-* ale fajny xd daj już nowy rozdział błagam ♡♡♡♡♡ @DariaD9

    OdpowiedzUsuń
  27. Super kochanie mogę być informowana? @Swaggirlnumber1

    OdpowiedzUsuń
  28. Mega prolog. Jeszcze fantasy, czyli to co najbardziej lubię :) Czekam z niecierpliwością na next!
    @husaria1698

    OdpowiedzUsuń