niedziela, 16 lutego 2014

Przeczytaj :)

Cześć aniołki ♥
Na początku to chciałabym Was bardzo przeprosić za moją długą nieobecność i to po jakim czasie pojawił się 1 rozdział.. Bardzo przepraszam.. ale niestety byłam chora i jeździłam ze szpitala do szpitala i nikt nie wiedział co mi jest ( z resztą do tej pory nie wiedzą ).. Także no.. jeszcze raz bardzo przepraszam.
Druga sprawa to taka, że chciałabym umówić się z Wami na termin dodawania nowych rozdziałów. Co powiecie na to, żeby rozdziały były co dwa tygodnie? W piątek, sobotę, niedzielę? To już jak wolicie - piszcie w komentarzach.
Co by tu jeszcze z takich spraw organizacyjnych? Chyba tyle, że serdecznie dziękuję osobą, które pomimo tak długiego czekania, no jednak zostały ze mną i nie hejtowały mnie :) Kocham Was bardzo ♥

6 komentarzy:

  1. Nic się nie stało :) Myślę że co 2 tygodnie w soboty było by okej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję,że wyzdrowiejesz i wszystko będzie Okej ;)
    Życzę zdrowia...

    Nic sie nie stało. Możesz dawać kiedy chcesz. Co dwa tygodnie będzie Okej ;)
    Pozdrawiam Ewa ;) xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowiej :) !! Nie przejmuj się nami,poczekamy :)
    Jak dla mnie sobota:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowiej szybko!:) Myślę że sobota.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wracaj do zdrowia kochanie,my możemy poczekać,ważne,żeby u Ciebie było wszystko okej x w soboty jest świetnie :)
    @revendella

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma sprawy, przecież to nie twoja wina :) a jak zdrówko? Już lepiej? ;**
    A ja myślę że może być piątek lub sobota, ale i tak to nie robi mi różnicy ;) więc dodawaj wtedy kiedy będzie ci wygodniej xx @klaudia_0304

    OdpowiedzUsuń